söndag, mars 28, 2010

självmordsbombarigelkottar



Sture Linnér har dött. Det är väl sånt som händer när man blivit 92 år, men jag tycker att det är tråkigt på riktigt. Han var en av sommarpratarna för ett par år sen och jag minns inte riktigt vad han sade, men jag minns att jag gillade det.

Just nu försöker jag göra en hemsida. För att jag inte ids lägga in bilder på gallerisidan på skolans hemsida. Att göra en egen verkar ju så mycket lättare. (Obs: ironi.) Vi får se om den nånsin blir klar. Det är svårt med alla val, och jag är inte särskilt grafiskt begåvad. Egentligen borde jag försöka få till ett stylesheet (tror jag) som troligtvis kommer underlätta senare, men det är nåt som krånglar. Så jag avvaktar.

Och Spader är the hideous gatekeeper of super death madness som man måste komma förbi för att äntra den fördärvliga cybervärlden.

Inga kommentarer: