lördag, juli 24, 2010

du vet, folk i regel...

Förr i tiden brukade jag låta håret vara i fred tills det inte längre gick att reda ut utan borste, och sen med bävan gå till frisören och klippa av allting för att sen låta det växa ut igen. Mest för att jag inte ids lägga ner energi och pengar på håret och lite för att det är läskigt med frisörer. Men jag behöver inte tänka på det där mer. Jag har klippt mig själv, och det var inte så farligt. Det var rent av skitskoj. Ja ni ser ju hur roligt man kan ha det.
Egentligen är det en crusthockey jag alltid har velat ha. Alternativt en ocrusthockey. Men jag gillar bandy bättre så jag fortsatte.Det blev rätt ojämnt och nu behöver jag en hårgegga för att få lite styr på det. Jag gjorde lite hårgele på linfrön, men det funkar inte jättebra. Så nu börjar jakten på nån slags hårvax som varken är gjort av eller testat på djur. Nån som vet nåt?

I dag har jag även äntligen åkt rälsbussen.

1 kommentar:

Adina sa...

Snyyyggt!